Digilahenduste agentuur ADM koosneb paljudest erinevatele valdkondadele spetsialiseerunud üksustest. Üks nendest on ADM Hosting, mis on keskendunud pilveteenustele. Tänu ettevõtte sellisele ülesehitusele saame oma klientidele anda paremat nõu ja pakkuda paremat teenust, mis omakorda tähendab, et nemad saavad oma ärieesmärke digitaalses maailmas saavutada läbimõeldumalt ja efektiivsemalt.
ADM Hostingu tiimi lõime erinevate pilveteenuste pakkumiseks. Me oskame pilve migreerida ükskõik kui keerulisi olemasolevaid lahendusi, aga luua ka täiesti uusi – just nii, nagu kliendi jaoks kõige kasulikum on. Lisaks sellele haldame, hooldame ja valvame, et kõik töötaks alati ootuspärase kvaliteediga.
Ägedad cutting-edge tehnoloogiad on ADM Hostingu meeskonna lahutamatud kaaslased. Olgu see siis deployment protsesside või meie enda töö automatiseerimine; viimase sõna arhitektuurilised mudelid nagu microservices või serverless; tehisintellekti ja masinõppe mudelite abil arvutite mõtlema õpetamine või big data rakendamine äriliste eesmärkide saavutamiseks.
Kõiksugu viimase sõna tehnoloogiatega saab kokku puutuda nii meie klientide teenuseid paremaks tehes, meie oma töö automatiseerimisel või regulaarsetel “Future just became history” päevadel, kus paneme oma teadmised proovile ise välja mõeldud projektide raames ja kogudes praktilist kogemust tehnoloogiatega, mis jõuavad massidesse alles tulevikus. Puudu on veel ainult droonid, aga ka see ei pea nii jääma.
Kas tundus põnev ja tekkis himu asjaga lähemalt tutvuda? Väga tore! See on sinu võimalus, sest just praegu otsib ADM Hosting oma meeskonda toredat IT-taibuga ja õpijanulist projektijuhti, kelle ülesandeks saab pilveteenustel baseeruvate projektide taltsutamine.
Tegu ei ole lihtsalt töökohaga, mis pakub moodsat tööd rahvusvaheliste klientidega, vaid see on ka väga hea viis oma teadmiste täiendamiseks ägedas meeskonnas, ütleb ADM Hostingu juht Klemens Arro (avafotol paremal).
Mis töö peale täpsemalt te inimest otsite?
Me vajame tehnilise taibuga inimest, kes armastab IT-projektide juhtimist ning tunneb pidevat vajadust oma teadmiste täiendamiseks.
Kuigi me ei oota, et uksest sisse astuv inimene tunneks koheselt kõiki pilveteenuseid, oleks see kindlasti tugev pluss. Me oleme arvestanud sellega, et suure tõenäosusega koolitame me ise temast tugeva pilve-ninja, aitame tal oma uusi teadmisi keerulistel eksamitel proovile panna ja seejärel ametlike sertifikaatidega tõestada.
See on ADMis tavaline praktika, sest me usume, et inimesed ei pea olema oma praeguste rollidega igaveseks seotud. Nii oleme näiteks ümber koolitanud süsteemiadministraatoreid, kes on siiani tegelenud ainult on-premise süsteemide haldamisega ning pole kunagi varem pilveteenustega kokku puutunud. Selliselt muutuvad rollid aitavad mõista laiemat pilti ja pakkuda efektiivsemaid lahendusi.
2017 käive:
miljonit EUR
Töötajate arv:
Tuntumad kliendid:
Hewlett-Packard, COOP, Elisa, Amnesty International, Toyota, Coca-Cola, Swedbank
Kellega ja kus tööd tehakse?
Pilveteenuste projektijuht on esmaklassiline meeskonnamängija, heas mõttes kontrollifriik ja sealjuures sünni poolest diplomaat. Tulenevalt oma rollist seisab ta kliendi ja kolleegide vahel, tõlkides esimese vajadused ja soovid teise tööülesanneteks ning hoides samal ajal pidevalt kätt pulsil, et kõik tööd kenasti õigeaegselt tehtud saaksid.
Kuigi suuremalt jaolt on töö Eestis, teenindame kliente nii Londonis kui sellest aastast alates ka Saksamaal. Seetõttu on projektijuhil hea võimalus vahel ka erinevatesse Euroopa riikidesse reisida, kuid üldiselt suhtleme rahvusvaheliste klientidega siiski videokonverentside vahendusel või muul viisil üle interneti.
Milline on teie äge kontor?
Meie Kultuurikatlas asuv kontor on tõesti väga äge ja seda mitte lihtsalt sisekujunduse poolest. Oleme palju panustanud meie inimeste mõnusasse olemisse: lauatennis, foosball, igale IT-ettevõttele kohustuslikuks kujunenud PlayStation, vaiksed puhkekohad ja palju muudki. Tänu heale asukohale on meie kontoris nii vanalinna- kui ka merevaatega katuseterrassid, kus saab mõnusalt värske õhu ja päikse käes tööd teha või lihtsalt suve nautida ja kasvõi oma lemmikvorste grillida.
Lisaks oma kontori puhkealadele oleme Kultuurikatlasse loonud koos teiste agentuuridega meie ühise co-working/puhkeala. Siin saab käia niisama aega veetmas või vabamas õhkkonnas tööd tegemas. Lisaks toimuvad seal filmiõhtud, koolitused ja workshopid, võimlemine, massaaž ning loomulikult ka meie suuremad peod. Mõnikord korraldame neid ise, aga mõnikord koos meie maja teiste agentuuridega. Üsna tihti juhtub ka, et keegi tiimist ise mingi ürituse püsti paneb ja teisi pokkeri või lauamängu õhtule kutsub, LAN-party’st või pinksiturniirist rääkimata.
Milline seltskond teil töötab?
ADMis töötavad ainult professionaalsed hingega asja juures olevad, sõbralikud ja ägedad inimesed. Vingemat tiimi ei oskaks mina soovidagi.
Meie inimesed tõesti armastavad oma tööd, teevad seda hingega ning tahavad oma valdkonnas end alati täiendada. Ehk kõik tahavad päriselt parimat lahendust luua. Aga see ei tähenda kaugeltki, et inimesed omaette nohisedes tööd teeksid. Vastupidi! Meil on juba ammu välja kujunenud suhtumine, et probleemi korral ei jäeta mitte kedagi oma murega üksinda maadlema, vaid kasutatakse kogu seda suurt teadmiste pagasit, mis meekonna peale kokku tuleb.
Kui tööpäev saab läbi, saame endiselt hästi läbi. Täiesti tavaline on, et korraldatakse spontaanseid üritusi nii tööl kui ka tööväliselt. On need siis niisama väiksed istumised kuskil Katlas või käies väljas bowlingut mängimas, matkaradadel, koos trennides, kinos või mida iganes muud vahvat.

Klemens
Tegevjuht

Janar
Süsteemiadministraator
Kuidas ADM töötajaid toetab?
Me oleme pere- ja töötajasõbralik ettevõte mitte niisama, vaid osaleme spetsiaalses programmis, kus seda mõõdetakse. Seal on mitmeid kategooriaid, millest enamuses hinnatakse meid kuldtasemega.
Üks olulisematest on meie inimeste tervise edendamine. Esiteks tähendab see sporditoetust ehk anname võimaluse minna enda valitud spordiklubisse või kasutada toetust misiganes muu sportimise jaoks. Igal nädalal käib kontoris treener ja igaüks saab vabatahtlikult ka kontori-võimlemises osaleda. Käin selles ise ja see on väga äge! Lisaks sellele ka iganädalased vitamiinipäevad, mil lauad on lookas tervislike suupistete all ning regulaarsed massööri visiidid kontorisse.
Lastega töötajatele on meil samuti palju soodustusi. Nii oleme loonud kontorisse näiteks mängunurga, aga toetame lapsevanemaid ka paindlikuma graafikuga ning palju muugagi.
Peale kõige selle vajab ka vaimne tervis vahel treenimist. Selleks pakume isegi terapeudi ning enesearengu ja kompetentside coatchi (Clifton Strength Finder) teenust, kellelt vajadusel nõu ja tuge saada.
Mida teie juurde tööle tulles inimene veel saab?
Rakendame ADMis töötaja kaasatuse ja inimeste personaalsete tugevuste põhist juhtimist. Märksõnadeks siin Gallup Q12 ja Clifton Strength Finder.
Kui keegi kandideerib meile tööle, peab ta läbima erinevad etapid. Jõudes viimasesse, tuleb tal lahendada tugevuste test. See hindab iseloomust tulenevaid tugevaid külgi ja näitab, milles see konkreetne inimene eriti hea ja tugev on.

Arvestame sellega nii meeskondade koostamisel kui ka tööülesannete jagamisel. See aitab kokku panna ühte meeskonda introvertseid ja ekstravertseid inimesi või aidata neil kollektiivis suhelda. Tegelikult on muidugi need näitajad palju keerukamad kui lihtsalt need kaks iseloomuomadust.
Meil on konsultant, kes nende tugevustega tegeleb ja soovi korral aitabki ta inimesel analüüsida, mis on just tema tugevused.
Teisisõnu – meie eesmärk pole välja uurida inimese nõrkusi ja siis hakata nendega tegelema, vaid mõelda tugevustele ja neid ära kasutada. See on iga inimese jaoks kõige mugavam ja loogilisem viis tööd teha.
Ma olen seda ise kasutanud ja see on ühelt poolt väga põnev ja teisalt ka täpne: olen üritanud pikka aega aru saada, kuidas oma aega paremini juhtida, aga minu tugevusi vaadates pole sel mõtet. Ma ei jõuagi oma loomu tõttu selleni, et oleks väga struktureeritud ajajuhtimine. Minu näitel sai selgeks, et mul näiteks tuleks läheneda selle lahendamiseks teise nurga alt.
See annab sulle enda kohta tagasisidet, millest on kasu kasvõi mõnes keerulises või konfliktilähedases olukorras.