fbpx
TeadaandedTehisintellekt
ADM’I TUNNUSTATI BOSCHI BRONEERIMISKESKKONNA UUENDAMISE EEST

BSH Home Appliances (Bosch & Siemens kodumasinad) Põhja-Euroopa klienditeenindusüksus võitis BSH Home Appliances innovatsioonikonkursil auhinna ”BSH Global Customer Service Best Practice Award 2019”. Selle raames pälvis tunnustuse ADMi väljatöötatud lahendus, mis täiustab senist Boschi kodumasinate hooldustehnikute broneerimiskeskkonda. Uut lahendust testiti edukalt Põhja-Euroopas ja võetakse kasutusele globaalselt.

BSH Põhja-Euroopa klienditeenindusüksus otsis võimalust parendada olemasolevat tehnikute broneerimissüsteemi, et tõsta klientide kasutusmugavust ja -kogemust. Selleks kutsuti appi ADM Interactive’i ja ADM Cloudtechi meeskonnad looma uut lahendust Typeplate Scanner, mille abil on hooldustehniku broneerimine senisest oluliselt lihtsam. Kui varem tuli tehniku tellimiseks sisestada BSH veebis palju infot remonti vajava seadme kohta, siis nüüd piisab toote sildi pildistamisest ja foto üleslaadimisest, et tehisintellekt leiaks vajaliku tootekoodi ise üles.

Koostöös ADMi pilveteenuste spetsialistidega jõuti PHPs programmeeritud rakenduse ja Google’i masinõppe mudeli Cloud Vision sümbioosini, mis suudab kasutajate väga erineva kvaliteediga fotodelt õige info kiiresti ja veatult kätte saada. Tänu sellele vähenes eksliku või puuduliku infoga broneeringute hulk, mis võimaldab klientidel kiiremini ja palju kergemalt tehniku tellimiseni jõuda ja seeläbi suurendada ka teenusega rahulolu.

ADM Interactive’i projektijuhi Tõnis Nerepi sõnul on BSH täiustatud broneerimiskeskkond ideaalne näide sellest, kuidas ADMi meeskonna erinevad kompetentsid sünergiat loovad: „Pärast arhitektuuri kokkuleppimist lõid meie tootearenduse ja strateegiajuhid koos arendajatega vähem kui kahe kuuga detailse visiooni ja prototüübi koos toimiva tehnilise lahendusega. Siinjuures mängis ADM Cloudtechi meeskond väga olulist rolli, sest just nemad ühendasid omavahel Google Vision rakenduse, pilveteenuse ja kasutajatele suunatud broneerimissüsteemi üheks laitmatult toimivaks tervikuks.“

„Pärast uue lahenduse kontseptsiooni väljatöötamist oli mul hea meel näha, et ADM jagas meie visiooni. Nende töö oli kiire, professionaalne ja nad ei piirdunud ainult neile antud ülesande täitmisega, vaid mõtlesid koos minuga igal sammul parima võimaliku lahenduse leidmisele, “ ütles BSH Home Appliances Web & eCommerce spetsialist Meril Lugima.

Nerepi sõnul on loodud lahendus universaalne ning seda saab olenemata kliendi tegevusvaldkonnast kasutada kõikjal hooldusprotsesside lihtsustamiseks, tootedetailide kiireks leidmiseks või muuks sarnaseks ajamahukaks tegevuseks.

Pärast projekti esimeses faasis loodud prototüüpi testimist viidi uus lahendus kahe nädalaga erinevates Põhja-Euroopa riikides ellu. Praeguseks on see kasutusel juba Taanis, Norras ja Rootsis. Järgnevate kuude jooksul juurutatakse uue funktsionaalsusega süsteem teistes riikides.